sobota, 25. april 2009

OK!!

Bil je moj rosjtni dan. Nism vedla da bom dobila letos tko obsežna darila za b-day in za birmo. Res in pogruntala sm da mi to ful velik pomen in da znam sent te stvari. Uglavn od tete/botre Alenske sm dobila iPod in radio za iPod s televizijo, od očita sm dobila prenosnika, in dans sm še dobila za birmo od mami in ostalih fotoaparat, in skor bi me spet vrglu. Ojoj kakšna darila. Jst res ne wem kaj jim je da me letos tko odbarujejo.

In ko sm dobila iPod sm se pošteno zjokala, kr to je bla moja velika želja.( Sam sej veste kko je, človeku je tžko priznt kaj si želi)(vsaj men)..

Jutr mamo bermo in jst sm žiučna. Sicr ne wem zakaj kr znam rečt Kaja pa in s tvojim duhom.:P. Še dobr da se me je župnik usmilu in da me ni določu da morm brt, kr potem bi me pobralu.

Zalka ma dobr blog.Zelo mi je ušeč.

Pile dela dobre slike.
Jaka dobr pleše..Obvladava tango

Mah tu naj bi blo use za dans.
Uživejte

Ni komentarjev:

Objavite komentar