četrtek, 25. marec 2010

Hot Hot Chocolate



Lanin novi ŠARUNALNIK(kukr sama prau). Bimbo. Dva dni ga mamo in mene že kr mau ušesa bolijo k ma tko nadležm zvok.


Dans sm ustala ob 6. Šla u šolo in prve dve ure smo mel športno. Čist kul mi je k mamo gimnastiko in profesor me je pohvalu.Pa še reku da se pozna mau da sm u ( pazi zdej to) 1 in 2 razredu OSNOVNE ŠOLE trenerala gimnastiko. hahaha


Uglavnm mel smo do 1 pouk. in pol smo šle z Zalo na vročo čokolado u bolnico..pa mami pogledat..pol pa k njim domou:)..Blo je vroče in me smo pile vročo čokolado. Pol smo si pa pogledale še apartmaje za morje, in gledal smo neko oddajo o mumijah :) <3.>

Pol sm šla domou, pa zglancala avto od mami u piko..od uzuni in od vznotr. Pol sm pa še rezino poberala u vinogradu. Kok sm bla pridna. In za nameček sm tušerala Lano da me je pol tko ugrizlna da se mi po dveh urah usi zobje poznajo na roki:)

Jutr nimamo use skp nč u šoli in viknd je :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar