torek, 14. julij 2009

Saaš<3

Saša==>ona je zakon(ampk tu je ne opipe dost).Skupej smo ble v nivojih v šoli. Prej je nism dobr poznala. Če si mi reku dj Sašo poklič bi rekla a tu je una k ma oranžne lase?. Zdj sm jo spoznala bol. In sm vesela da je taku. Iz nje prhaja sama dobra volja . Pohotnost. Tle bi se pa dalu govort. Popestrila mi je dan z njenimi pohotnimi izjavami pa dejanji. Probala sm jo tolažt ko je jokala zarad Eva makarovič k je bla boga:S. ON- u usakm njenm zvezku najdš to besedo. Zdj si pa sami razlagejte kdu naj bi to biu. Ušeč so mi njeni kemiji z migetajočimi glavami.. Še mam enga pa čeprou se je že pokvaru-spominja me na njo.Skp smo sceno za valeto delale, skp smo jokale in skp smo se tolažile. Druga drugo smo spravlale v dobro voljo. Matematka je bla vedno zakon z njo. Risanje stripou je blo nepozabno( saš mam sparvln najin strip). Ona je res najbolša. Žou bi mi blo če je nebi spoznala.

Komej čakam da jo spet vidm na aftrju in jo bom objela in NE spustila pa polupčkala jo bom <3.

Moja moja SAŠ. s tabo vedno zakon <33
Rada te mam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar