nedelja, 28. februar 2010

I'll be there with a love that's strong I'll be your strength, I'll keep holding on





EVA!.

Sm se spomlna da bi napisala en blog o teb..mislm tko no bol o naju pa tko:)

Kolk trenutkou smo me skupi preživele res supr je blo..si bla edina punca k si z mano preživela 8 let osnocvne šole v istem razredu. Tega sm zelo vesela.
Kok smo se nasmejale,
žvečle čigumije,
klepetale,
prepisvale
tut jokale če je blo treba
se učas tut skregale ampk sej smo ble pol prec bolš..tabolš prjatlce :)
Čeprou iz drugih razredou nimam tolk spomina ampk si bom najbol zapomlna 9 razred.
K smo Lenartiču parale žiuce z klepetanjem pa z Čigumiji.
Takrt k si me poklicala KAJČ sm vedla da si dobre vole
Ko si bla slabe vole sm te vsedno hotla spravt v dobro volo..ku s bla jst slabe vole si me na usak način hotla nasmejat. Pa ja učas je ratal učas pa tut ne :)

Oh London in naši pogovori v sobi. res kaj bi jst brez tebe pa brez Ane <3

Paj joo..pred prvim dnem gimnazije k si mi ob 3 zjurej pisala tkoo douge sms-e k nismo mogle zaspat in jst sm ti tko zo rada odgovorila..
Pa k smo si usak dan toolk sms-ou poslale<3..pa k smo se učile zgodovino prek sms-ou..mislm res sej pol smo pa ponavlal:P
Nikol nisi vedla kaj je kje za domačo nalogo :P..tu mi je blo ušeč



zdej se a tko mau vidmo. Glih tolk da si rečemo živjo al pa kej. Tale gimnazija..jao:S
Pogrešam te da veš <3
Sploh ne veš kko te mam rada pa da veš da boš vednu moja tanartabolša prjatlca :) <3

Mogoče res mau pretiravam s tem ampk pač ti povem da te mam rada in upam da še kdaj doživimo nepozabne trenutke :) <3


<3<3<3

Ni komentarjev:

Objavite komentar