nedelja, 21. februar 2010

S.M.U.Č.A.N.J.E

Evo mene iz Kranjske Gore..Tm nekje pod gorami v Gozdu Martuljak al kuga je tu za en kraj. Sej nima veze..uglavm velik snega..pa tko pod gorami, tko da me zjutrej lpo zbudi sončk in osvetli celo sobo :)

Učerej je blo vreme za en drek, tko da nism smučala.in megle je blu unu Ful :)..tko da je učerejšni danj miniu bol ku ne od vožne pa od dougočasja:)

Jutr nameravam smučat dopoudne kr je baje slabo vreme spet napovedanu..dans sm smučala popoudne in je blo kr uredu..ena proga je bla še posebi zakon :P

U tork gremo domou.

Čaka me sreda ko grem po leče.
In čakajo me dnevi ko bo treba kej za šolo nardit, in tega me je najbol groza :S

Slikce še sledijo iz smučanja..baterije mi je zmankalu na fotoaparatu in nimam kabla sabo da bi naložila slike :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar