nedelja, 28. december 2008

Moj sobota se je začela ob petih zjutri, ko me je zbudila moja mami, da sm se zrihtala kr smo šli u Bohinj natančneje na Vogel smučat. Ob osmih smo pršli k sestričnam, smo jim prpelal kruh, da ja ne bi bli lačni. Veš kolk snega je tm?? da dol padš. Ampk beda je k je zmrzjn in pol lohk kr gor hodš pa se ti nč ne udera. Ob devetih smo bli že u gondoli...80 se ns je notr spravlu OMG..Pridemo na smučišče in jst sm mislna da mi bo odpihlnu mojo čelado..čelado? veš ka je tko(tko fajn je pihalu). In že sm se spustila po hribu z novimi smučkami navzdol. Šle so tko hitr da sm skor Zalko ujela XD. In že sm bla na sedežnici.Men pa Zalki je skor rit mrzlna. Ampk najbol hesnu je blo ku sm jst hotla dt lupčka štangi na sedežnici in sm se s šalom na štango prlimala, pa nism vedla ka je zj to in mi pol Zalka pove, da sm prmrzlna na štango..Hehe. Gor na vrh na Voglu je tko fajn pihalu..Brrr!!!..Ob desetih je blo že tko mrzlo, da smo šle babe na čaj..In zravn sta se usedla enedva gorenca, k sta tko po gorensk zavijala..Jerca se je skor poscala od smeha, k jih je poslušala...Pol pa spet skočila na smučke in šla po dolinci navzdol.In tko sm ponavlala skos doklr ni bla ura 15 čez 12. Sploh nism čutila prstov tko da nism vedla al palce držim al jih ne.(-10 stopin blo)..Okol enih pršli u apartma.kosilo.smejanje.ležanje.spanje.igranje sudokuja.pleh pička.večerja v gostilni Rupa.mraz.Zvečer pa gledal TV sveda odbojko.Smo mel tko mejhno televizijo da sm jst par centi od nje gledala..hehe. In spet zajebancija na račun drugih, nasmejal smo se kukr čš.Lanino igranje na harmoniko.pitje.dopisvanje z Evo, sms-time:). Pol pa počas spat. Spale smo pa tri punce na dveh tko mejhnih postalh.Pa skos se je neki u radijatorju pretakalu, ku da bi nekdu lulou.:P.spanje.spanje.spanje.Zjutrej bli zbujeni ob osmih.zajtr.pakeranje.in odhod domou.Uglavn na smučanju blo čist zakon.nikol bolš..Zalka& Jerca....rvm <3

Ni komentarjev:

Objavite komentar