sreda, 31. december 2008

Velike Stvari So Lahko Tudi Majhne
















Sreda.Jutro se je začelu spet u moji postli, dans pa ne v mrzli sobi ampk vroči sobi. Eva mi je že ob 6 poslala sms.In sm ji pol ob devetih ku sm ustala odpisala.Dans me je prjelu sobo pospravlat, mislm sj tu me večkrat prime.heh.Pospravlala sm jo okol 2 ure, kr sm mela veliko generalko.Pol je sledilu kosilu, po neobilnem kosilu(juhica) sm pa še posesala.Ceu dan smo neki kuhal pa pekl in tu pol pojel skor u eni uri.Mislm a se splača??:P.Tko da moj želodčk je zeloo napoujn in ga čaka zdj kmau Wii turner.Bogi:S Jerco sedimo za računalnikom in jst pišm blog ona pa pač neki brska po netu.Iglavnm čakamo da bo ura pounoč in da bom začela pisat sms-e.Sm si že prpravla.LOL.Dans sm tut pogruntala ku sm pospravlala sobo, da so lahko velike stvari tut mejhne in pol mi je pršlo na misel da bi lohk slikala neki mojga pa neki od Lanke.(L)In so nastale te dve slikce, k jih vidte gor.

Zj bom pa šla počas na Wii turner, da bom use premagala u bowlingu.Pa boks mi gre tut uredu.Sm se že s sedmimi strički borila.Če bom mela po pounoči kej časa bom pa še mejbi pršla še kašn blog napisat.

Uživejte, pa srečno 2009
RVM*

Ni komentarjev:

Objavite komentar