četrtek, 1. januar 2009

Ko Pride Polnoč....

Novo leto res nepozabno.Nikol ga ne bom pozabila, in tu zarad večih razlogou.
Ob petih smo bli zmenjeni u Šmihelu pr mojih sestričnah, in če pač moja mami ne bi bla moja mami ne bi zamudile deset minut:). Uglavnm in pol so se začele priprave.Miza.Pijača.Hrana.Pol smo pa mele z Jerco KUŠNFEŠN.Tu je taka posebna oblika fotosešna.Na licih smo mele rdeče lupčke pol smo se pa Metki prek kamerce kazale pa zganjale norčije.Med temi norčijami je tut bla stava katera prej zeksa kozarc šampanca.LOL.Ob devetih so šli sms-si povsod.Mal čez 100 sm jih poslala.hehe.In že je bla tuki pounoč.Smo odšteval si voščil, pol so bli pa že usi v velikm prčakvanju da pride UIrbn<3.Jerca mi je skus v faco govorila Lubi bubi pa take fore je mela. In pol okol eni nekdu pozvoni pr vratih.Jerca že teče pa upije k vratom.Pa je biu Urbn.In pol so ga usi not povabil.Pa smo se mal menil, pol smo začel pa Wii špilat.Najprej sva jst pa Urbn bowling špilala, pol smo tennis.Okol dveh so šli pa tastari že spat.Mislm za novo letu grejo s kuram spat:).Mi otroc smo pa še igral Wii.Urbn je biu do treh pr men.OUJE!!..Pol je mogu it pa že domou.:S.Jst, Jerca pa Tea smo se pogovarjale pa še mal Wii špilale skos do pol petih, ku je mene prjela lakota pa sm šla jets.Heh.In okol petih smo šle pa spat. Mal smo se u postli še naražela, pa pogovarjale pol smo pa zaspale

Dans:Ustala sm ob 12. Pol za mano je pa še Jerca. Glih tko sm se zbudila ku da mam enga velizga mačka.heh.Podočnjake sm mela, pa zgledala sm ku da bi me traktor povozu.Z Jerco smo pol jedle pa se spet zajebavale, tku ku je pač v najini navadi.Zj pa sedim za compom, pa pišm tole objavo, in že razmišlam kok se bom mogla učit ta viknd.ZGODOVINA....SUX

Uglavnm uživejte 25 ur na dan...heh
RVM*

Ni komentarjev:

Objavite komentar