ponedeljek, 26. januar 2009

Misli so mi kot časovni stroj!

Ojoj, če pomislm na današnji dan, me kr glava začne bolt.Sicr po eni strani je blo dobr k sm bla sama doma pa židan cajt sm mela da sm TV gledala:).Jedla lindt čokoladice, kinder bueno, in pogledala 2 filma.(tkobolnapou).In pol mi telefon zažvižga, pogledam kdu je in bla je Eva, ki je sredi zgodovine pisala meni sms da mi ni bilo gougčas in napisala je tkole:
"Torej Lenartič je spet tečn...smo na poti k temu da dobimo slike.Kasteuc je uprasan.Negre mu glih najbolš.Ta tedn ne bo športnega dneva. Jutr 6uro ni slouke. Evo.Katrevc je 4 dubu. Nastja nasledna.Klemn bo šu najbrž v 2nivo pr slouki.Dans so govorilne.Moras da prides jutr u solo...polovica jih je na tekmovanju iz angleščine.Rabs hrcka?:)(en iz 5ga jih oddaja al karkol ze.) Angleščino sm 4 dobila. Nastja 4 dobila zgodovino. Rok nasledn. Metka ziucna.Lahko je uprasana...Uzivej!".
Evin sms.Sm zvedla use kar se dogaja med uro.:).Tko da fajn, sm saj na tekočm, da ne bom kej zamudila.hehe!
Pol je se nadaljevanje sms-a.Evo vm ga napišm k se mi že glih da:P
"Ma ja...(:eh. Lahko bi blo bols. Rok biu prasan se.Lara je pa zdej.Desus.Hahahaha. Vidovdanska ustanova?WTF? ja slike. Aja, pa Smuk pa Kristjan tut prideta v 2 nivo pr slovki. Zdele bomo počas tisti k gremo na kemijo tekmovanje sli na kosilo.Neznamo.Jupija.Lara 2 dobila."
Ko men Eva sms piše mi nikol dougčas.V enm sms-u zvem zlo velik:)
Se opravičujm za dougo objavo, ampk se mi da fuul pisat.:)
Uživejte!!
PS:Eva RTMF*

3 komentarji:

  1. smuk pa kristjan pa klemn ns zapuščajo =O
    same punce bomo ostale. =O

    OdgovoriIzbriši
  2. opa, še pileta bosta. ups. (:

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj ni to primer tipičnega ženskega smsja? :D. Hehe. Hvala bogu da si že ok.

    OdgovoriIzbriši