sobota, 3. januar 2009

Bilo je jutro, in bil je dan novega dne.

Dobr naslou a ne?To je čist tko btw iz Big Fatherja, k sm ga dans zjutri mal zasledila in mi je blo tut zlo ušeč za naslou tele objave.
Tko kot usaku jutru sm se zbudila v mojo postli, sicr sm si že večkrat zaželela, da bi se v kakšni drugi.<3.K že dolgu ne sm bla pol varuška..mislm Lanko sm merkala k je šla mami u mestu, Matevž je pa kot vednu še spau.Tko da kaj mi preostane druzga??NČ!!Dans sm kuhala lazanjo..Mmmm kok je bla dobra..clo mami jo je pohvalila, pa je rekla da jo bom lohk še kdaj nardila.Aja..pa med kosilom sm zvedla da bo Rok dans domou prpelou črnga labradorca..in ko je mami tu slišala je čist znorela, jst sm bla pa čist hepi.Pa še mladičk je, tko da upam da bo postou nš nou član družine.In že razmišlam kko mu bo ime.:)Sankala sm se.Mislm bol sm Lano gledala kko uživa.Tale objava je nastala sproti, ku si delam že ta tretje izpiske za zgodovino.Ampk zj jih delam na računalnik, in da si mi jih ne bi kdu drznu uzet.LOL!Ura je 14:07 in upam da bo mami prvolila da grem pol mau vn z Urbanom..Tu bi blo nekak use za zdj k mi je dougčas..Sj pol še zvečer napišm eno objavo, pa mejbi kakšno lepo slikco prlimam.

Uživejte!!

1 komentar:

  1. Joj kaja ka si ti pridna. Madona. Jst sm se dans začela učit za use stvari k jih pišemo in sm lahk uprašana. Kr nabruhanje si grem bi rekla Kusti;)
    Uživi.

    OdgovoriIzbriši