petek, 2. januar 2009

My Own World...














Moj dan se je dans začeu ob 11 v moji topli posltci, v objemu mojga najljupšega medvedka.<3.In pol sm bla ku črnogorka, prec ku sm ustala, sm se ulegla pred TV, pač sm bla zmatrana od spanca.Po počitku sm se šla pa učit.Že ta tretjič sm delala izpiske za zgodovino, tokrat na računalnik:).In sm se učila.Skor ceu dan mi je misel bežala na tist dan, ku se bomo s prjatli razšli.Valeta:S.Sj je usak po svoje zakon.Ampk so pa tut izjeme k so res zakooon(Urbn G, Eva, Ana B., Jaka, Pile, Urbn, Žalc, Zale, Barbi..)RVM*.Eva je pogruntala da bo izdelava seminarske za gefo zlo težka, čeprou sm jo skos prepričvala da ni tžko, sm se ni dala prepričat.Eva je pač takšna in je tanartabolša.RTMF*.Sobo sm si okrasila s srčki pa na vrata sm si nalepila napis:MY OWN WORLD, da si slučajnu kdu ne bi drznu stopt u moj svet(mojo sobo).
Ugotovila sm da bi biu dan lohk tut bolši, če bi bli eni osebki zravn mene k jih mam rada, rabila bi sam dva da bi mi polepšala dan(Urbn G.& Eva)<3.Aja pa dans me je skos sillu na slikanje, zto so tut nastale tiste tri gor k so.Niso kej baš lepe, ampk saj so slikce, k sm jih sama slikala.:)

Uživejte!!

2 komentarja: