petek, 16. januar 2009

Pa tako lep dan je bil...

..preveč lep za smrt!!


Kje naj začnem? Sveda začnem s prvo črko besede, ki jo želim napisat!


Jutro.Mrzlo jutro.Mami me je prepričala da morm škornje obut.Zunej sneg.Led na šipi.Pesmi iz radija odmevajo v moji glavi.Le kaj bi si lahko želela bolšega.Želela sem si da šola ne bi obstajala.Da bi obstajal moj in samo moj svet z njim, prjatli, osebami, ki jih spoštujem, in osebami ki me imajo radi.<3.Ne maram dvoličnežev.Bila bi del Evinega sveta, ki se v njem dobro ujamem.Bila bi metulj, ki svobodno leta, bila bi vse kar je pozitivnega.


(tu je blo tko bol...ponesrečen začetek)


Zjutri sm se iz šole ozrla čez okno in vidla BMW-ja X6, ki me je že nestrpno čakal, da bom sedla vanj in se malo popeljala.;)(my dream).ure so minevale zelo počasi, tako kot se premika polž.Minuta mine pa sm mislna da je 10 minut okol.Fizka, predstavitev.Misli so mi skos uhajale na njega.<3.On, on, on<3.Ah mal pretiravam.Geografija seminarska.Muska.


PS:Sm brala Čopin blog in se popolnoma strinjam z njo. Jst ne vem, kko enim tko alkohol odgovarja.Res pa je da je to njihova osebna stvar...sam ljudje ne pr 14-ih.!!-In sva se z Zaletom skregala glede te pijače..in je reku da se mu zdim pogumna k se lohk odrečm pijači, kr se on kao noče.Jst pa mislm da bi on lahku komot nehou pit, ampk pije sam zarad tega kr ga njegova družba v to povleče(bobnar, smuk..itd).Aja....Čopa pa nisi nobena p**** zarada tega k ne pijš.Marsi kateri fnt in punca bi se strinjala s tabo

Zale je pa reku da pretiravaš..Ampk pustmo Zaleta on je itak zgodba zase.

5 komentarjev:

  1. strinjam se glede zaleta. (: on bi lahko nehou pit. njemu alko ni nuja. njemu so nuja prjatli in se boji da jih bo zgubu, če se odreče alkotu.

    OdgovoriIzbriši
  2. pomojem prjatli, za katere so morš trudt, da si jim všeč niso pravi prjatli. In tut to, da greš pit alkohol, ker ga pije tvoj prjatu je narobe, al pa da začneš kadit zrd tega. al pa ne vem, poslušat določeno musko sam za to, ker bi nekomu ugajou. Pomojem si pravmu prjatlu uredu tak, kukr si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zale hoče bit podbn drugim.In ne ne vem s čim pozitivnim ampk s pitjem in kajenje.Ok sj kad ŠE ne!Bomo vidl čez par let. Pa Bobnar se tut nezga frajerja dela.Men ljudje k pijejo al pa kadijo niso nobeni frajerji ampk so ene navadne NIČLE, k se nimajo z nobenim drugim za pokazat.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ubistvu lahk za zaleta rečemo, da je p**** kr pije zarad drugih. Tko ko ti je reku-ni dost pogumn da nebi piu. Aja pa jst sm se tut skregala znim zarad tega. Prou smil se mi k se mu ne da nč dopovedat.

    OdgovoriIzbriši
  5. :) pitje pitje pitje..in kajenje ja. krneki to. sicer se pa tut men zdi, da zale pije pod uplivom..mislem zato ker ga drgač ta njegova tolpa(bobnar itd.) nebi sprejel če jz kej prou vem. no sej men se tako zdi.je pa zanč reku, da se bi on lahko odpovedu pijači. tolk bolš za njega ane?

    OdgovoriIzbriši