torek, 6. januar 2009

Liebe Geht Durch Den Magen (L)

Jao moj dan se je začeu precej slabo.Ustat sm mogla že ob 6..ob enih sm šla pa spat.Sj pol u šoli sm bla čist fertik, skos se mi je zehalu.:).Šola SUX dans.Edin dobra izjava je bla u šmihcu KLARA:"Jao kaj se men zatika!"Heh.Dokončnu sm zasovražla šolo, in use u šoli, nemko, slovko, matematko,...Nemka,nemka,nemka..že ceu dan to odmeva po šoli in po moji glavi, in po moji sobi, in po celem mojem svetu:S viertausendsiebenhundertdreiundneunzig.:D:SJao.Mislm, da se ti jezik zaplete.Doma so me pa že čakal učbeniki, matematka, slovka pa nemka.Mogla bi se še biologijo, pa ni blo cajta.Učenja blo konc ob pol desetih.Sj pol se je pa začela sms-manija z Evo<3.Ana hvala ti za kengurujčka pa magnetk, k sta čist zakon.RTMF*<3.Se usedm na stol pred računalnik, in kaj zagledam..blog od Ines..gremo hitr u napad.LOL.Mislm sj zdj so spet usi lažnivci, ona ni pa nikol, in je tko iskrena, da kr ne morm vrjet.Kej izve od drugih pol pa zgodbo čist na glavo obrne pa govori okol.Mislm ljudje zamislt se bomo mogl kok smo lažnivci pa dvoličneži.XD.:).ne poznam bol iskrene osebe ku je Ines.NOOOT!!Mah pustmo zj to.škoda živcou.Aja..Lanka se je naučila spet novo besedo..OČI!!heh.Zlo je smešna<3.
Tu je bla moja malenkost besed.
Uživejte*

2 komentarja:

  1. Ej ej kaja k je od ines blog ta neka sweet lullaby?????
    Kr jst sm gor neki o dvoličnosti napisala in čez njo neki govorim pa sploh nism vedla da je to njen blog. če je.upsi:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha a ta stauk ste se pa zdej pr nemki naučil? (Ta v naslovu...)
    Ker mi smo se ga tut.. in to je najbrž eden redkih, ki je dejansko ostau v spominu.. xD
    <3

    OdgovoriIzbriši