četrtek, 29. januar 2009

I can be your hero baby... <3

I can kiss away the pain,
I will stand by you forever,
You can take my breath away!

Ne vem zakaj usako objavo začnem z budilko.Moja sovražnica zjutri pač.
prva ura športna.Mislm gimnastika, sj je dobr...ampk tok ns pa ne rab gont da sm domou pršla z žuli na roki.Tista bradla.(Intreniranjegimnastikejemojaskrivnost):).

prosta ura.Zajebancija.En kovač konja kuje.Moj klobuk ima tri luknje.Jahanje konja.Đon marijon in Londona je lenuh potepuh vedno dela tuptuptup.Bil je konjenik na iskrem črnem vrancu..XD.Ja tu use smo se igral..in smejal..res spet ena izmed bulših prostih ur.

Likovno.Spet sm bla model.In vrat me boli k morm skos naravnost sedet na tistem neudobnem stolu.Ne zdi se mi fer da majo učitli podložene stole.:S.In so me kr dobr narisal.Jaka me je narisou kot nosečnico in kot anoreksično..Smuk me je narisou kot bodibildrko.heh. In fantje so zlo pohotni še posebej Urbn pa Žalc.

In biologija je zakon.Uho Oko..Švis ne vem kaj.Klemnova izjava.Smuk pa Klemn.Mislm duo izjav.
Kemija brez veze.
Uživejte

1 komentar:

  1. U četrtek je bla (kot vedno :D) spet ena izmed najbolših ur!

    OdgovoriIzbriši