nedelja, 18. januar 2009

Ni več tko

Zjutri me je zudilo sonce, ki me je zelo toplo grelo po mojm obrazu.Le kaj bi si človek želel bolj kot to?.Mogoče kakšno kavo ali pa čaj..mogoče še kakšno vrtnico od svoje ljubljene osebe??Sonce se je bleščalo v sneg, bilo je kot v pravljici.Prec sm pomislna na učenje in že me je začela glava bolt.Ojoj.Učenje.SNEG.

Po kosilu sm šla pa vn.Sm se sankala.Tko sm uživala ku še dougu ne.Mami mi je rekla, da sm ku črnec k prvič vid sneg.Ampk sej sm res tko zgledala.Valala sm se po njem.delala snežaka..itd.Uglavnm počutila sm se zlo mlado.heh.

Zvečr sm šla pa k Zali pa k Jerci in bom tle tut prespala.Z Jerco poslušamo pesm Ni več tko od Trkaja in nama je zlo ušeč.Ampk res fuul je lepa.Spominja me na našo valeto.

Ura je 22:17 in jst grem počas v postlo kr mormo z Jerco že 10 čez 6 ustat,.heh
Čaw

2 komentarja:

  1. pesem ni več tko je za zjokat lepa. posluši še od čukov - zgodba o prijateljstvu. js se ob tej dejansko jokam. ampak samo če pomislim na našo valeto. hehe.

    OdgovoriIzbriši
  2. valeta.:(

    ooooo sankanje!super to.

    OdgovoriIzbriši