nedelja, 4. januar 2009

"Touch me- it's so easy to leave me"

Jao nedela.Jst tko sovražm nedele, ampk sm zatu kr je pol že pondelk.Dans bi zjutri lohk še spala, ampk sm mogla ustat da sm se šla čez eno uro zgodlo učit.In moji možgani so mogl bit spet na ON!!Gulila, gulila, pa gulila sm zgodovino skos do enih..Po polnem želodčku sm šla pa spet..možgani na ON!!Jao Hitler, Stalin, Mussolini..še sanjala jih bom.:S.Pizda je tu bednu.Ampk morm rečt da je še naša ravnatlca bol zanimiva:P.Joke!Pol sm za neki cajta pustila zgodovino, sm že prešla na moške in ženske spolne organe==>Seprau na biologijo.(zlo bolš ku pa zgododvina):P.U učbeniku za biologijo sm neki zasledial k mi je blo fuul ušeč:"Pogledam se v ogledalu in pričakujem, da se zares gledam.Vidim le svoj odsev. Ogledalo ponudi le zelo majhen delček resnice. Kako se zares počutim, kako delujemo in kaj doživljam, je pravzaprav skrito. V meni. V tebi.Želim, da se spoznaš, želim te spoznati. Radovedna sem, kakšen je tvoj glas, kaj znaš narediti z rokami, kako razmišljaš, kaj ti pomeni kakšna beseda...Kadar sem radovedna, kdo si, te gledam s srcem...Spoznavanje se nikoli ne konča"<3
In že u petih minutah bil je odprt učbenik od zgodovine.Jao!.In kr naenkrat mi možgani pravjo, da bi radi karamelno liziko.In kaj sm hotla?.Ubogala sm jih.Jst se lotm, pa mi je že tko dobr ratval, pa dam lpo na žličko, pa dam pod mrzlo vodo, da se shladi, pa dam u usta..In moj jezik zazna da je to zloo grenku.zakaj?..kr se je sladkor pržgau:S!Jao.Odločila sm se da ne bo nkol več tega delala, po domač povedanu..zagablu se mi je:P.Sj tu je še ql.Ampk pol k se je use tu strdilu nism mogla dol dobit, sm se tko zmučla.AJO!U sobi so me pa že čakal izpiski od zgodovine.ne morm vrjet dva dni sm dela fakin' izpiske na računalnik.Saj neki se lahku naučim iz njih.Barbi mi je povedla eno zloo dobro idejo za valeto sm bla čist navdušena<3!.Rok se je neki zajebavou iz svoje brade, se je tko hecnu pobriu..in jst sm se tko narečala..mami pa sploh opazila.x).Z Evo smo pogruntale da je zgodovine čist bedna, in da bomo jutr tko plonkale da se kr kadilu iz plonkcou:P.Lenartič:@.
Še mau pa bom šla pomojm spat..ubistvu mal še gledat zgodovino, pa sanjat njega....Mejbi pa tut Mussolinija, Hitlerja, pa Stalina.heh(Aja pa Eva mi je oblubila da dobim sms od nje..lubm njene pogovore prek sms-a..& lubm samo njo<3
Nočko
Eva<3
(Sm hotla dt še slikco moje mize, ku se učim..pa mi je ni hotlu naložit):S

Ni komentarjev:

Objavite komentar