sreda, 28. januar 2009

Jumping all over the world

Sreda je.Zunej sneg.Vse je belo.Cesta ni splužena.Misli so mi ušle v moj svet z njim.Ampk na žalost so to le misli, vse enkrat postane resničnost.V sobi mrzlo(jstpoziminekurm), okno zarošeno.Budilka zvoni, ob 15 čez 6 grem nazaj spat, ker še ni bilo plužilca in ker sem mislila da bom doma.Spim do sedmih in kr naenkrat pride plužiuc.Moje sanje, da bi ostala doma so šle po zlu. Se zrihtam v 15 minutah in že se peljem v šolo.

Angleščina.Neke bedne vaje.Espinoza.Nism mela govornega.Jebanje u blavo.Zajebancija.

Glasba.Z Jakatom vesela k sva bla spet ena tema več pr "obrekovanju". GO JAJO in KAJO.Predstavitve.Eva bla žiučna.Muska.

Zgodovina.Lenartič tečn. Nismo dobil seminarskih nazaj.In u pondelk že sprašuje 2 krog.Kreten.Shrek.Globus.Pleško.:S


Slovka.Lenuharjenje.kr neki.Kustička bla spet nataknjena.Tista njena "žnabla" pa rdeči lasje.Brez veze.Briši noska..Zale.Nemke pol ni blo.
Žalc pa Urbn.Petje.Zlo dobr sta zapela Saši za rojstni dan.Kepanje.Žgečkanje.

Jao.in doma so me že čakal učbeniki pa zvezki.Fuckin' matematka pa angla govorni u petk. Mislm kr neki.Če bo oboje 4 bom zlo zadovolna.

P.S:Danes dobila razredne slike in slike izpred 14 dneh ku smo se v šoli zajebaval.Hvala JAJO!.Medva sva enostavno najbolša.Aja...pa Saša ma b-day.HBD!.Poslušam neke pesmi izpred nekih let nazaj in so mi nekatere postale ušeč.Ker te ljubim-Šank Rock.In Eva ma dobr telefon.XD.(Zgornja slika nastala u četrtk)
In še vednu nekej čutm.<3

2 komentarja: