ponedeljek, 5. januar 2009

HOULY MOULY x)

Ne vem kko čm dans začet.Ampk nekak bom.Jaka se zdele hval da je napisou že dve objave v enm dnevu, ampk jst mislm zatu kr smo ga dans v šoli okurcale kr kao nč ne piše!!heh.No pa pustmo zj to
Zjutri me je zbudu moj medo, k sm se ponesreč nanga ulegla in je začeu smrčat..in tu se je zgodilu 5 minut predn je budilka zvonila.Bla dežurna v šoli.BV.Zajebavanje šesto uro k so mel eni frej uro.Houly mouly.Na žalost sm mogla dans gledat tut nekatere ljudi k jih na nek način ne maram:S.Sm preživela.Doma me je pa že čakala "žuta štanpa"-NOVA.Ne morm vrjet šokantna novica je bla, da si bo Britney Spear nehala nohte grist.DD!!Učenje.Spanje.Mojo 16 mesečno sestrco sm naučila kko zvezde mežikajo, in zj zna tu na nek način pokazat.Zlo smo se hecale dans.(sm hotla dt še slikco od Lanke pa mi je noče naložit).She is soo beautiful.<3.Moj prelepi svinčnik, k sm ga u šoli okrasila je šou po ZLU!wee!!.Na ši grejo jutr u Lj u shoping jst morm bit pa doma pa se nemko pa biologijo učit.ŠIT!Ampk sj mi bo mami kej kupla.Aja pa Barbi huala za lep mail.RTMF*
Eva huala za pomoč pr zgodovini.<3
Uživejte

Ni komentarjev:

Objavite komentar