sreda, 14. januar 2009

Dan kot navadn dan

Zjutrej, fukjena budilka me je mogla spet zbudit. V ušesih sm mela pesm TATTOO. Želela sem da bi jo slišala tisti trenutek, ampk nism imela priložnosti, ker se mi je mudilo zrihtat.Vroča soba.Vlaga na oknu.Sam ena oseba je manjkala.In že sm hitela postopnicah dol, v kopalnico da bi se še do konca zrihtala.Mraz.Rdeč nosek.Led.Sneg.Vse to v enem jutru??
Eve ni blo u šolo in men je blo pr urah dougčas k se nism mela s kom za pogovarjat.Eva je velik del mojga življenja.Moj dan lahko obrne na glavo in obe smo v njenem narobe obrnjenem svetu.<3rtmf*
Šola sux.Saj glasbo pa nemko sm 5 dobila. Urbn in njegove pohotne ideje.
Doma pa kemija pa slovka.Nevtralizacija, adicija, substitucija, WTF?'Ah pustmo zj to.
Lanka tečna čez ceu dan.Red bull je za en drek, sam uspava me bol.
Mah čaw!

Ni komentarjev:

Objavite komentar