ponedeljek, 12. januar 2009

Nimamo več oblakov nad sabo...

...nimamo več oblasti nad njo
velike učke rišejo slavo
gledajo kod so doma!!<3

Moj dan dans je biu čist na dnu.Spala sm okroglih 6 ur, kar je pa zame zloo premalu. U šoli se mi je čist skos zehal, tko da se mi je še Metka smejala.SlovkaOUJE!En dan bom učitlca.XD.Nemka nm je odpals. Jao najbl sm bla pa vesela k sm 5 zgodovino pisala.Eva je zbolela.Lenartič je čudn.Mraz.Pomoč pr mami u službi.
Popoudne sm delala še do konca predstavitev za glasbo in sm čist u Siddharto pala, tko da sm šla ene 2-krat al pa večkrat čez en CD.<3.Tu ta zgorni del pesmi je od Siddharte iz pesmi Male roke<3.To pesem jst enostavno obožujm.
Sm zvedla da sm jutr sam 3 ure v šoli, pol pa tekmovanje.K bom spet tko popušila.Pink ponk.Ampk važn da me ne bo u šoli.

Uživejte!!

1 komentar:

  1. Kaja sam rada bi te povabila na ogled mojega bloga in filmčka na njem.. :)
    <3

    OdgovoriIzbriši