nedelja, 25. januar 2009

Sem tam kjer sem, sredi ničesar!!


Učeri zvečer sm pršla domou ob 15 do enajsith in sm se odpravla gledat film Divjakinja.Res se mi ni dalu pisat nove objave.Sj se itak ni nč kej tazga dogajal pomembnga.

Prehlajena fuul.In mami mi je že rekla če bom jutr doma.Sj bi bla sam pol bi mi pa težila za govorni za angleščino.In šla bom u šolo, kr doma mi bo dougčas.

Eva pa njena noga se mi smiljo.Odprem zvezk od geografije in u šoli ku sm pisala snou sploh nism opazila na eni strani da mi je Eva neki napisala.In sm šele prej prebrala.Huala Eva(L).!!

Sploh ne vem kaj mi je ampk sm se že lotila naloge za veruk 21 vprašanj.WTF?Mi saj med tednom ne bo treba delat.
Ja in svet je lep(L)
Uživejte!!
PS:Tu kar je na sliki sm dobila od mojga Urbana za eno leto(L)
RTMF*

Ni komentarjev:

Objavite komentar