sobota, 17. januar 2009

"Little girl"

Majhna deklica.Danes zjutraj ko sem prišla od sestričen domou, sem kot mali otrok skakala po snegu in mami izražala željo da bi se vrgla vanj.Moj telesni občutek je bil zelo dober, saj sem to počela pred leti, ko sem bila še majha.Uživala sem vsak trenutek na snegu, zdaj ga ne morem, ker enostavno nimam več časa.Tacala sem po snegu in tacala dokler ga nisem čist pretacala.XD.Sem zelo uživala.Rdeč nos.mrzle roke.Smejala sem se sama sebi, ker sem si zdela smešna da počnem takšne stvari.Počutila sem se takoj bolje.Mami sem se zdela zelo smešna, ampk takšna sem.

Le kateri občutek je bolj prijeten,
kakor otrokova roka v tvoji?
Tako majcena, mehka in topla,
kakor mlada muca,
ki se zvije v varno zavetje tvojega naročja.


Dans sm uspela nardit referat ta geografijo in to dokonca tko da ga lahku jutr samu natisnem.Matematke se nism učila popolnoma nič.Se bom mogla pač jutr več.Res ne vem zakaj sem se lotila pisat te objave, ker sem rekla da bom jutr.Ampk ne da se mi jit še spat pa sm mal napisala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar