petek, 23. januar 2009

I wanna hold you tight it feels so right tonight <3

Jutro.Zvoni budilka.Jst se spudim tko kot da me je traktor povozu.Nism skor nč spala.Pomislna sm da morm hitr ustat, kr če ne ne bom pravočasno pršla na veruk.Sux:S.

Geografija.Kmetijstvo.Žita.WTF??Sj je najbrž sam Kastrevc vedu o čem govorimo.Mislm to kmetijstvo je tko bedno.Za zaspat.

5 ura je bla zakon.Smo mel frej, k smo mogle sprejemat tiste ljudeke k so pršli na regijsko iz zgodovine.Men so se zdel usi piflarji.Tko so bli hecni.XD.Klara pa jst smo jih "čekerale".
Pol pa domou po opravlenem delu.

Popoudne pa vn z mojim lubijm k ga že tko dougu nism vidla.Mi je prnesu darilu za eno leto ku sva mela, zj morm pa še jst njemu neki kupt.Urbn hvala ti(L).Najrajš te mam.
Mrzle roke.Rdeča nosova.Klopca.Luči.Potok.Sneg.Objemi.Sprehod.Razgled.Toplota.Moj radiator.Umazane teniske.Heh.Lupčki.
Blo najlepš.

Uživejte!



3 komentarji:

  1. Js se usako jutro zbudim, kot bi me povozil traktor.
    In kmetijstvo je zakon. (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Heh. Men je pa to kmetijstvo kr neki..Mislm že 5 strani sm popisala za ta fakin' kmetijstvo:)

    OdgovoriIzbriši