ponedeljek, 19. januar 2009

Daleč, daleč, daleč stran...


...Daleč beton in tobogan
vračam se spet nazaj
v rodni kraj, kjer bil
tedaj je le naš raj!

Nekoč je živela.....Ah sploh ne wem kko bi začela.Zjutrej so me zmotil oblaki.sivina na nebu.8 stopinj uzuni-preveč za zimo.Ni blo sonca, ki bi mi lahko posvetu v obraz pa mi polepšou dan, ni tiste osebe, ki jo najbolj potrebujem, ni moje postle, ni moje posteljnine.Nič ni mojega samo jaz, pižama in medvedek.Ura 6:20, začne mobitel pet "You change your mind, like a girl change his clothes".Misli so že v šoli, čeprou nerade. Zunej rjav sneg-umazan sneg.Bljak


Šumlajka z njenimi uhani že ob sedmih zjutri neki teži.Pa tist njen cigaretni glas, vonj.Cela učilnica smrdi po njej.Nagravžno. Sploh nism bla zbrana.Ušesa so slišala sam vlak uzunej.Razmišlam in razmišla, o njem k ga že 3 tedne nism vidla.(L)

Športna smeh. Eva:"oo Pile!!", v resnici je bil pa Jaka z njegovo novo "PILE" frizurco(soryjaka)Ampk sj mu prou paše frizura.

Matematka.Plonkci po celi roki.Mi niso nč prou pršli.Kontrolna sux.Sovražm Slapničarko pa še koga na tem svetu.

Zgodovina.Ura z Bredo.Pantomima.Nasilje.Jaka in njegovo imiteranje učitlou.Smeh.Smeh.Vzgojiteljica malih otrok.Dude.<3

Prosta ura.Hrana.Smeh.kreganje o alkoholu.Čokolada.In Eva ma najboljše grisine.Enostavno jih obožujm.

2 komentarja:

  1. joj jaka oprosti še enkrat. blush*. nism hotla samo..pač..zmotila sm se.
    sj veš da sm zabita.
    in kaja. ja grisini so tut men ušeč.(:

    OdgovoriIzbriši