torek, 20. januar 2009

In bila je noč in bil je dan 20.januarja

Hja...to objavo sm se sprula pisat sam zarad tega kr ne morm spat.Skos mislm jutr..jutr..matematka.SUX.
Zjutri sm mela sanje da so počitnice, pa mi zazvoni telefon in jst sm ga hotla vrečt v steno in sm rekla jo pizda al so počitnice.:S.S tem da ni počitnic sm se mogla še v isti sekundi sprijaznit.

Biologija.Čist zakon.smehanje.čutila.preveza čez oči.risanje sanjske hiše.In ja učitlca mi je rekla da sm skromna glede hiše.Pile hodu ku pijančk.

Zgodovina.Prah.Mislm učitl za matematko ns je meu zgodovino.In ni vedu kaj je presledek na tipkovnici.In ni znou povečat ekrana na računalniku.:D.Ampk na avione se pa spozna.Ščuka pa ne vem še kwa.

Po peti uri.pr Evi.Dobila sm kepo za vrat.Kristjan in njegove gate.Zaletova kapca mi je ušeč.Bobnar mi je reku da sm ku petelinček.Kepe.Matematka.

Ja in dan na splošno če odštejem matematko je blo supr.Velik smejanja, pa še sama nism sedela pr pouku k ni blu Eve..

2 komentarja: