nedelja, 11. januar 2009

Dan kot še nikoli prej

Hjo! Učeri zvečer nism mela časa napisat objavo za učerejšni da, kr enostavnu nisem imela časa. Zdej mam že kvadratno glavo, ker sem včeraj cel dan sedela z računalnikom in delala predstavitev za fizko, predstavitev za glasbo, seminarsko za geografijo.Ampk moja kvadratna glava se je splačala, saj sem vse uspešno končala.
Na msn sem bla vpisana skos ampak se tut nism imela časa pogovarjat. Z delom sm zaklučla okol enajstih zvečer.Dans je en poseben dan. Jst vem zakaj ti pa ne. Enoletna obletnica.(urbnlubmtenajveč)<3.Jaka pa pile sta mi že čestitala.HvALA!!
Zdele sm se zganila objavo pisat, ker se mi že glih da.Aja pa Čopa ne sekerej se glede teh grafou, boš vidla sj boš nardila, ker sploh ni tko težko.
Popoudne grem pa k Zalki pa Jerci.<3 In Zalki bom prnesla še 4 al 5 reklamo za Shaun White.<3.Enostavno jih obožuje.
Ves trud sem vložila v to objavo.XD
Uživejte!

2 komentarja:

  1. Obletnico mata???uau. Čestitam!!!!! Obema. Pa še na mnoga leta:)

    OdgovoriIzbriši
  2. 5a reklama je..
    In js nism obsedena.. :D
    <3

    OdgovoriIzbriši