torek, 30. december 2008

V Zraku So Prepovedane Misli...

Hejla! Moj dan se je začeu z mrzlim jutrom v moji postli z novo prelepo postelnino.Prec ob devetih smo šli u mestu k mojim sestričnam <3. Tm sm za božička dobila nov polovr pa gate :)(polovr je na sliki).Alenka mi je dala eno nalogo. Use otroke v hiši sm mogla zbudit, ubistvu Lana jih je, in misija:bujenje je bla opravlena. Zjutri sm prec telovadla.ne ne ne....igrala sm Wii in tu bowling...pa sm ga prvič špilala in sm že rekord podrla(paste se vi jutr mene, ku bomo mel turner). Pol ns je pa čakala ena velika preizkušna:čakanje v vrsti za na blagajno v Merkatorju. Jao.Lana je u avtu zaspala jst sm mogla bit pa zravn nje.Po radiu se je zavrtela pesm jutranja od Dan D in zlo mi je postala ušeč <3. Izjava dneva:"Jst u življenju nism prjeu nč u roke kar ne bi blo zelenu (pivo laško) :).Ko je minila ena ura pa pou v trgovini smo šli pa domou.Zalka pekla piškotke za jutr pa bačije pa rafaelote.OUJE! In že sm komi čakala da bom šla nazaj u mestu vn z mojim lubijm. <3.Uglavnm blo je fuuuuul lpo.RTMF*Pa film je biu tut ql. Blagor Urbanu bord ma..ni fer!!:).

Zdj sm pa mal za računalnikom, dougcajt preganjam, pijm in tu s slamco, kr sm tko lena da se mi ne da direkt iz kozarca pit XD.Pišm tale blog, Pa Lanko mi je uspelu uspavat.Heh. In v istm trenutku mislm na Ano kko uživa v Avtraliji na toplm mi pa tlele u Sloveniji zmrzujemo na -3 Brrr!!

Fsm!! Uživejte

Ni komentarjev:

Objavite komentar