ponedeljek, 9. marec 2009

Kaja is my friend!

Končno še jst Kaji pišem. S kajo se poznava že kr nekej časa, prijatla sva pa od ene petega al pa sedmega razreda. Zakaj ne še od prej? Ne vem, takrat smo se bol fantje še posebej držal pa tku. Aja, pa spomnem se, kuk so mi ble vse punce, ki so ble takrat skupej (Eva, Ana, Kaja, Ana) čudne, ker so se ves čas po priimkih klicale. "Ana Berus, se gremo igrat?" "Ja, Kaja Berkopec!" In podobno. Tega se prov živo spomnem. In vse so mi ble čudne. In vse so mi zdej prou ful zakon. (:

Kaj mi je na Kaji všeč? To, da je zeloo nasmejana punca, ki zelo rada sposoja svoje izpiske (: Ne, res. Kaja je pravi sonček in to v pravem pomenu besede. Skos nasmejana, kot en otrok (v naboljšem možnem smislu, seveda), po drugi strani se pa zna sama zase postavt. (: Kaja, ti si zakon! (:

Še ena tema se zdej odpira. Vpis na srednje šole, namreč. Pojma nimam, kam bom šel. Odločam se med splošno gimnazijo in evropskim oddelkom (Sredno žebljarsko sem moral zaradi prevelikega navala zavreči, ker vem, da ne bi bil sprejet! :) ). Ana (berus), to si ti kriva. (: Po eni strani mi je princip evropskega ful všeč, po drugi strani se mi pa zdi, da nimam pojma, kako to sploh zgleda. (Najbrž zato, ker sem na informativnih vedel, da bom šel na splošno, zato tam nisem nekej pretirano poslušou...) Tudi, če bi evropski oddelek črtal, sem še vedno v precepu glede drugega tujega jezika. Učiteljica za španščino je baje čudna, za eno od nemščine vem, da je čudna, na francoščino me pa nekak ne vleče. Al me? Pojma nimam! Res ne. In pojutrišnjem so že vpisi. Bom metal kovanec? To sigurno ne, ampak nekako moram ugotoviti, kaj bom naredil. Jebiga, jutr grem k Bredi (pedagoginji), da jo vprašam o temu evropskem oddelku, ker mi res ni nič jasno.

Če kdo to bere pa je po možnosti na splošni in ima drugi jezik španščino, lahko prosm napiše kak komentar na ta post, al pa na moj blog, ker bi mi res zelo pomagal. Pa če mogoče popolnoma razumeš ta princip evropskega oddelka in tega, kr napiš! (:

To bo počas to. Precej kratko objavo sem napisou glede na to, koliko časa sm pisou, ne Kaja? (:

Ta zvonček (Zgoraj) je zate, ker si tuk super prjatelca! (:

Za Kajo spackal Pile (:

Ni komentarjev:

Objavite komentar