nedelja, 22. marec 2009

"Whatever I do, I do it for you <3"

Ura je 21:07.

V ušesih mi odmeva pesm Cesarice od Oliverja Dragojeviča.In dans sm bla ful vesela k sm vidla na mizi 3 CD-je od Oliverja.In njegova biografija in use.ZAkoon.Zj bom lahku ga skos poslušala, čeprou si bol želim CD od Gibbonija.

"Moja pesem ni le moja pesem,
to je krik vseh nas!
Moja pesem ni le moja pesem,
to je boj vseh nas!
Biti mlad v teh težkih časih,
to se pravi
brez mladosti biti mlad,
zreti starega sveta propad,
skrivati premnogo nad,
to se pravi biti mlad."

To pesm sm najdla v učbeniku za zgodovino, k sm se dans 4 ure učila in mi je še najbol ušeč od use te pofukane zgodovine. Sj zdej bom dam molila da bom usaj 3 pisala. Al pa da bomo ponavlala ku smo prvo,sam Lenartič je čudn nm bo usm šute zapisou.SUX


In vesela sm za Zalko k je vidla use skakalce. Jst ne vem ampk ona je čist bouna na smučarske skoke.

Lanka že velik govori.Tut kletive ponavla za nami.

In jutr spet šola.Čaka me pa velliiiiiik dela. Preveč dela. Morm se učit za 5 zajebanih kontroln.

Uživejte!

Ni komentarjev:

Objavite komentar