sreda, 16. september 2009

119

Ura mi je zazvonila ob 6. In se usedm na postlo pa se zamislm "Pizda jst bom dans so dveh u šoli"..a ni tu bednu :S..

Prvo uro smo mel Hržico-matematko. In smo bli "ZAPUFAMI Z BONBONČKI" kr nekej. Ona sploh nima nezga smisla za humor. Sama seb je smešna, drugim pa ni.

Slovenščina in una kitajska književnost k je brez veze in ne wem kaj mi bo nucalu če bom vedla neke Kitajske pisce al kaj za kurac že so..Pa še una beseda MAHABHARATA :P..Blo velik smeha. :).Na jetra mi gre k usako uro popišemo saj 4 strani u zvezk. Kaj mi bo tu nucalu?? NČ

Sj drgač smo pa pogruntale punce iz 1.a da smo čist brez kondicije. Si ns prou prestavlam ku bomo kuprja tekle:)

Jaka je prjazn k me opominja da se ne smem puklastu držat. Hvala Jaka :).
Vesela sm da Pile spet piše blog. In tu je čist zakon.

In ne wem zakaj se mi ne da rednu pisat bloga.

2 komentarja:

  1. Pile spet piše blog?? O kul, zihr zarad mene. Haha
    (Fak, res mi gre na slabš.. :D)
    Super. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ne, pišm ga ker mi je res zapasal neki pisat, sej mi je tut prej nekej, sam nism nč objavu :) aja pa mene jaka tut opominja o puklavosti. držim pesti da se oba poprauva, čeprou pr teb sploh nism opazu! :)

    OdgovoriIzbriši