torek, 1. september 2009

:)

Dans 1. septembr..Kdu bi si mislu da je še konc počitnic :)

Zjutrej gremo Urbn,Jaka,Luka,Ana,Ana, Eva,Primož, pešake proti OŠ Šmihel še pozdravt naše biuše učitle pol pa proti novim dogodivščinam na proti u gimnazijo :). Mislm prec pr Tliji sm dobila porcijo koruze od Nataše u glavo. Res zakon . Saj popisal me niso

Moja razredničarka je Breda Vovko drgač uči športno. Sama od šmihelčanov sm u razredu, kar ni glih cool ampk bom zdržala. Hržica me uči matematko. Skubetova me uči angleščino. Tko da SAFR :).

Dominik:"To Slado ns bo meu fizko"
Jst:"Al Slado ne mara fantou"
Dominik:" Ah pol pa kurac"..(smeh)

z Dominikom se zaenkrat dobr zastopm.Morm pa še ostale spoznt. Naša razredničarka bo poznala celo našo žlahto.prou zanimiva je:)

Po šoli smo šli u čajarno na ledeno kavo pa take fore.

Pol me je čakalo kosilo z Zalo pa Jerco. In nikakor ne morš končt debate o gimnaziji itd. Bomo vidl kko bo use skp.

Še jutr kej poročam da vidm kakšnu je stanje u razredu :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar