nedelja, 3. januar 2010

2010!

Mogoče je tale objava začetek nečesa čisto novega.

Med prazniki sem razmišljala,da bi na novo začela pisatu blog, mogoče ne vsak dan ampak saj toliko, da bo moja duša čista :). Sprašujem se kako lahku uspe nekaterim ljudem pisat tako dobre bloge. Všeč mi je blog od Nine in Zale. :)..

Leto 2009 je minilo zelo hitro. Z vsemi vzponi in padci je bilo na koncu po vseh premislekih zelo uspešno. Končala se je OŠ in s tem začela nov pota na Gimnaziji,nova spoznanstva, koliko smo skupaj prejokali in se nasmejali. Čudovitih trenutkov je bilo ogromno. Če omenim 29.12, ko smo imeli aftr številka 3..ne vem a sem imela samo jaz tak občutek kot da se nebi poznali, kljub temu sem se imela fino, saj smo si povedali ogromno novih stvari, precej pa tega kdo ima koliko nms-jev zdej v srednji šoli.

Že urejam slike iz leta 2009. Bo treba naredit novo mapo za leto 2010 in upam da bo notri veliko slik. 

                                             Valeta


Dosežek je biu tudi to v letu 2009,da smo Lano posadil na kahlico in da se je polulala:P


Pa še več slik bi lahku dala, ampk se mi ne da :)  Če le uspem bom vsak dan napisala kakšno objavo :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar