torek, 26. januar 2010

hahaha (smeh) :D

Oh ja. Moj dan se je preprosto začeu ob 6, ku mi je budilka zazvonila s tem novim vibreranjem k mi gre na kurac. Res tko nadležnu je da bol ne more bit and I hope so da ga jutr nesm na popravilu :)

Pol sm bla skor eno uro s Tjašo in smo se menile. Kok je bla dans besna ei :)
Med odmorom, smeh,smeh, smeh. Jst sm se jokala od smeha. Smo s Tjašo in Nastjo iznajdle nove pozdrave, kot so železniški, ribiški, lovski..haha <3

Nemščina. Kaj naj rečm. Zakon. Urbn me je spet spravu smeh. :)..Kuk ma ta človk dobre fore, ampk poredne. Čs je že da si najde orng babo :P XD

Dobil smo slike. In je kr uredu. Sicr je resni sliki sm ku kakšna lutka. Ampk je kr kul. Fak ei jst sm kr pogledala k so punce. OMG OMG OMG lej kakšna sm:)..Ja lej če si nisi ušeč tihu bot no :S

MATEMATKA. čist SAFR

Jutr mam zjutrej fakin 4 ure informatke in bom kr umrla. Kdu še preživi 4 ure informatke u računalnikšiki učilnici??:S Jst sigurnu ne :S..
___________________________________________________________________________________


Tko hecnu mi je k pridš na podnapisi.net in tm pod slovenščino piše SLOVENČINA:p..wtf?? Hahaha

Sm opazila da se zlo velikrat sama s sabo menm. Pač nimam neke družbe doma da bi se s kom menila. In čudna sm, maš kej proti??

Mah tele XD, :D in vse ostalo mi gre že počas na živce. :) (again)

P.S: Jezna sm fajn k sm tko fajn prehlajena da mam nos ku boksar k si ga stalno brišm

Ni komentarjev:

Objavite komentar