nedelja, 10. januar 2010

"All in all, I feel privileged to do this job"

ta sestavk je iz Clown doctor in učbenika za angleščino. Ušeč mi je zato sm ga tut dala kot naslou.

Ne morm se drgač izrazt ku pa ŠOLA JE U PIZDI (mogla sm tole napisat, napad jeze kaj čš)

Že ceu dan delam samu za šolo..ene 3-krat sm šla vn iz sobe pa še tu samu na WC al pa mogoče pit. In ku je bla 8 ura sm rekla da končam. Nardila sm ogromno vaj za matematko, se učila angleščino in delala vaje ter se učila kemijo. Sej sm bla kr pridna. Samo me pa kr glava boli ku pomislm kaj me čaka ta tedn. Usi že uživajo k se nerabjo učit a jst pa še trpim vse do petka :S

Važnu da sm se jst mela učer supr z mojim urbanom, in da mava jutr obletnico(2 leti). In slika k mi jo je narisou že krasi mojo sobo. <3

Lana je dans 4-krat lulala na kahlco in že ceu dan ma gatke oblečene. Aja pa snežaka je delala. supe je tale naše afna

Jutr mam popoudne in tu je dobra stran da se lahku zjutrej učim, slaba strn pa da ne morm spt k mam na sporedu učenje.

Mah grem, nism izverna, pa kaj, važnu da sm neki napisala

Ni komentarjev:

Objavite komentar