četrtek, 7. januar 2010

Jst to nimam idej za naslov


Tu je moja nova(lanska) pridobitev. Supr so kr me u noge ne zebe:)

Četrtk 7.1, vse se začne z jutranjo športno. Hvala bogu da nismo ble u fitnesu, ampk da smo igrale odbojko v tavelki telovadnici. Mah maričič nm je dau neko čudno igro za igrt ampk je kr uspelu. Sm 5 dobila :)

Pogruntala sm da znam neki fizke, celu celo uro sm spremlala in rešvala naloge, pa skor use sm znala rešt. Mislm tu je pohvalnu, tko da upam da se mi rata nasledn tedn javt in popravt te slabe ocene.

Slovka spis. Bomo vidl kako bo, občutek je kr uredu, napisanu je 2 strani pa pou,zdej je vse odvisno od profesorce:).(NOT)

Po šoli smo šle z Zalo u knjižnico, pol Miler in tm mele ženski šoping, ki je elo trajau pou ure. Bravo medve. Ampak hvala Zali in njeni inteligenci da smo medveda spravle v balon.<3.Ble smo mokre od mezinca na nogi pa do zadnga lasa na glavi.
Plujdra, mah to se tko dobr sliš.In darilu za Urbana za najino obletnico mi je ful ušeč :) <3

Jutr upam da me po eni strani upraša kemijo, po drugi strani pa nočm. Pač ne vem zakaj. Važnu da sm jst pogruntala neko poimenovanje, k mi prej nikakor ni šlo u glavo. Mislm da grejo moji možgani in pamt mal na bolš :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar