petek, 8. januar 2010

Novo!





Oh današnji dan je biu res supr. Pa če sneg pada in če preživiš ceu dan z Tjašo in Matejo se maš supr. Barbarke MTK :P..<3

Kemije ni sprašvala, ampk smo usi u ponelk prašani, k nm bo dala listke pa bomo na listke rešval :). Kr ušeč mi je tole

Športna in matematka je bla zakon :)(Matematka je bla zakon zatu k ni blo profesorce in naj bi neke naloge rešval :)..jaa seveda da smo jih(NOT)

Jutr me čaka ceu dan dela, tko da ura bo naštimana ob ene 8 in veselo na delo. Pol zvečer pa z Urbanom, in komej čakam da mu dam darilo,k smo ga z Zalko tko lpo zrihtale :)

Aja in mela sm SPET generalno pucanje sobe. Tokrat sm se lotila tut omare in sm sorterala kar mi je premajhno in kar več ne bom nosila. Pol sm pa še prah pobrisala Matevžu prah. In bla sm kr pridna .

Ok še kr čist ne vem kko se mi je ratalu uščipt med omaro in okknom. Pač rata mi use. IN jutr bom 100% tkoo fino mord prst:S

Slike prkazujejo mojo noso razporeditev v sobi.Zamenana je samu polica mislm mau nižje je prestavlena.Vem da ne zgleda glih pospravlenu ampk je, samu jst mam velik navlake pa pol tko zgleda.
M&M..dans so mi tkoo zadišal ku smo šle u trgovino z mami. Njam<3

2 komentarja: