ponedeljek, 11. maj 2009

'Čips s papriko'

SM na nivoju zloo dobrga razpoloženja. Ne wem zakaj ampk usen. Mejbi zatu k me je Saša čohala, mogoče zatu k sm matematko 5 dobila,mejbi zatu k mamo jutr odbor da se bomo lahku kregal in mogoče zarad tega kr gremo u petk na končni izlet u adrenalinski park. Whatever!

Dans je supr dan. Pisal NPZ-je, mi je šlo kr dobr. Matematko dobila 5. Saša me je čohala. Keri smehi pr matematki, ampk Vid pa obvlada risanje prizm.hehe.

Slovenščina smo mel sam neke pogovore o aftrju pa o tem kko se Zale pele s kolesom. Pol smo pa neki ponavlal. Zale ti bi 100% dubu 3:D. Zgodovina je bla kr neki.
Eva mi je neki nardila in zlo mi je ušeč. Zlo rada jo mam.<33.Obožujm jo.

Jutr mamo odbor za valeto zjutrej. Spet bo groza. Sm Urbanu rekla da naj me opozori če bom hotla kej povedat pa je reku da me bo za niple prjeu. Haha. Pač Urbn je tak.
Ampk ne povedala bom svoje mnenje.Če mi bojo šli pa kakšni osebki preveč na živce bom šla pa vn iz razreda kr se ne bom mogla brzdat in bom use čes in čes preklela. Bom za usak slučaj uzela pomirjevalne tablete sabo.

Matevž je matematko 3 pisou. in naredu je gimnazijo. Sam še matura ga čaka pol pa bo.:).

Popoudne bla pr Zali pa pr Jerci. Mislm kaj nama je z Jerco dogajalu. In jst sm skso sam neki jedla. Čips s papriko smo jedle in tu usakmu smrdi. Tko da smo mogle it 2-krat na sprehod da smo se prezračle. Slikale smo se. Guncale smo se, ku da smo 3 leta stare. Morm pa rečt da Šmihelske gugalnice tko škripajo da je kr groza. Alenka(moja teta) ma rojstni dan. Vse naj naj Lenč<3

In jutr hvala Bogu mam samu do pol 1 enih pouk. Učit se morm glasbo kr sm u sredo prašana pa nimam še pojma. Naj gre ta Glasbica nekam.


Dans nism reka niti ene kletvice. Napredujm. Bravo Kaja

Zdej pa čakam da še Pile objav kej na moj blog :P

Ni komentarjev:

Objavite komentar