četrtek, 7. maj 2009

OMJ!!!-bi rekla Zalka (O my Jonas)

Suuupr sm.Bi rekla Kaja če bi jo kdu zdej prašou kko sm:D.
Jutr mamo odbor. In ne wem nekej bom predlagala, če se bo kdu preveč razjezu bom šla vn iz razreda. Mi ni do tega da se skregamo ampk jst povem kar mi leži.

Dans je biu supr dan.Z njo smo se skupi smejale, kar mi je blo zakoon.<3. To sm pogrešala že kr nekej časa, ampk si nism upala priznat. Sj veste kakšni so ljudje. Ponosna sm nase k sm pr likounm narisala lepo risbo. Jaka mi je narisou moj portret. In sory Jaka pozabla sm ga u biološki učilnici. Jutr ga grem iskat in upam da bo še tm.^^

Jaka mi je pr malci povedou en zakon vic, in mi še kr nr gre iz glave njegov nauk: "Dej mi fukat, pa ti povem". Omg, spet grde besede. Aja sej sm rekla da ta tedn si dam še duška drgač se bom pa probala odvat, In Jajo me skos spominja da grdo govorim, ampk sej sm povedala da je tu sm ob posebnih priložnostih.

Jutr so plesne. Tangoo..komej čakam, poza.<33I love it. Potem pa moj b-day. Tu bo fešta. Zvedla sm da tut Jaka pa Luka prideta. Zakon. In tko sm bla vesela. Res ne morm opisat.

Jutr sprašuje slovko. In Kaiko nima pojma. Še pogledala si nism. Sandra se je jaula. in sigurnu bo samu njo uprašala.

Zalka na njenm blogu govori o Zobotrebvih, čačkalicah. Zalka po riti jih dobiš. Tu je pa najbol zakon, zobotrebci.<3

A preveč Jakata omenjam?? NEEEE ON JE ENOSTAVNO ZAKON.^^˘<3.

uživejte!

1 komentar: