torek, 5. maj 2009

Manj kletvic iz mojih ust!

Evo kot sm že prej obljubila bom zdej neki nakladala. Ta post naj bi biu na nek način spet posvečen Jakatu ker je reku da naj kej napišm da bo meu kej pamtnga za brt. Že tko se dougočas za računalnikom in pol se bo še bol k bom jst to napisala. XD

Ja sm na nivoju kr dobrega razpoloženja. Glede na tu da mamo jutr spet NPZ-je sm kr uredu.Priznam da sm delala velik več ku pa za matematko.Aja pozabla oment da jutr pišemo slovko:). Jutr pa pač ne gremo domou po NPZ-jih in tu mi gre zlo na K****. Kr use šole majo frej razn mi in sveda vedno smo izjema. ne wem kaj je Berusi. :).<33

Učerej sm pr Jerci prespala.Mele smo večerjo in nm je tko dogajal. Kaja se je zalubila v zobotrebc-po njeno ČAČKALICA. Zala and Jerca mi pravjo da sm ku BuuuSANC :P.

Z Jerco pogruntale da se večina fantou tušera pou ure.In tu je čist res. In ne wem kaj mi je blo da sm se šla on pounoči prestavt iz Jercine postle v drugo sobo. Pa še tm se nism naspala. Mislm sej spala sm pa okol 7 ur.:S

In še enkrat ponavlam. Jaka se NE bo postrigu.

Aja Čopa me je prosila da objavm neki slikc iz berme kr bi rada vidla mojo frizuro.
P.S. Čopa: tlele doma jih ne morm dt kr mi zlo počas dela. Mogoče jih kej u šolo prnesm al jih bom dala pa čez ene 14 dni ku bom pr očitu.

Odločila sm se da bom mau mn preklinjala, kr moja sestrca že use kletvice za mano ponavla.In tu je obup.


P.S:Evo Jaka zate post spet da ti ne bo dougčas. Ampk sm samu nakladala.

2 komentarja:

  1. Hehe, hvala kaja:D ti bi tud dobila post nazaj, sam ne pišem več bloga. Noben šola iz nm razn ns ne bo mela šole (mel bojo razredne o valeti,... otočec gre v kino,...), sam mi mamo tako raunatelco. Še enkrat tenks za post <3!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe. Sm že dans vidla kašno frizuro si mela. Dobro! (:

    OdgovoriIzbriši