ponedeljek, 4. maj 2009

Ja pač tkole mamo!

Kajka vsa vesela k je šola dans hitr minila. In ja Urbana sm precej spravla s smeh. Pač mi je dogajalu.:)..Pucl je reku da me je napadla prašičja gripa kr me je tko zima tresla.XD

Sm zlo vesela kr me je nehala glava bolet.

Sm u Šmihelu pr sestričnah in bom tut tuki ustala. Jutr pišemo NPZ-je. NIsm si pogledala nč. Sicr sm pa čez viknd dost delala. Važn da mam jutr sam do pol 10 pouk. Pol pa domou. Čist zakonsko..:P

Jedla sm neke penice k mi jih je Zalka dala in slabu mi je. Groza :S. Zdej pa bomo probale nahecat Alenko(mojo teto) za pičiče.

Saša ma lepe gate. Ušeč so mi<33^^
U sobot pa moj b-day (najbrš) kr je pač spet bul slabu vreme napovedanu. :D

Uglavnm še 31 delovnih dni pa bo konc šole. Saj za mene k mam prej konc k mamo valeto. Aftr bo zakon, kr so se fantje kr dobr lotil usga.

Jaka pa dobro frizuro(upam da se ne bo postrigu) mora met dalše na valeti.
Eva ma lepo verižico.
In pač nekateri so čudnih

I miss him<33

1 komentar: