sreda, 13. maj 2009

piletova pizduleranja 2

hej, spet sm tukej. sm se kr mal premislu, tku da sm se to spravu pisat kr pred evrosongom :). ta današnja objava, ozeroma pizdulacija (po angleško pizdulation :D) bo vsebovala samo eno točko, mi gre pa ta zato tuk bul na kura... faulus.

4/ kKo sE s Piiiilleeetom.<3 ne.! pugovaria pO.. msn-iU^^

ja, ne boste vrjel, ampak jst spadam med tiste ludi ku mu gre naživce afnanje prek msnjev, netlogov, in ostalih pizdarij. tku da vam bom kr po teh srčkanih alinejcah naštel kaj me spraula ob žiuce:

prvo kot prvo, ja, ne boste vrjel, ampak ja. pike. dve pikce.. me motjo. pa tut če jih je ful..... pa..... še mal bol..... če jih je ful...... za skor usako....... pofukano besedo...... || al pa.. tut.. če sta sam po.. dve.. fulkrat.. kr.. nekej stari..

poŁ me mot, če foŁk uporabŁa trde Łje ker pol jst to berm in se poŁ sŁiš ku en požigaŁac iz veŁenja.

Pa če so Kr eNe čRke z veLko sReD beSedE. || tA sTaVk Je Pa KaTaStRoFa In Me Ne SpRaVš BrT tEgA.

pa neskončna neumnost se mi bo zdel "^^", dokler mi kdo ne pojasne kaj nej bi tu pomenil. baje izvera iz neke japonske pizdarije: ^.^ tu nej bi bla neka faca. jst te face ne znam nardit. jo znaš ti? če jo znaš pa če je podobnu, uzamem nazaj, do takrt bo pa tu sam kr nekej zame
aja, pa če nardiš vprašaj (ozeroma postavš vprašanje) ni treba nardit vseenu pike, ka ne.? kr neki člouk.! ka kdo to sploh šteka.? kje je fora.?

aia. pa j nei bo j, ker drgač je brezveze. če bi lahku povsod i-je pisal in ne bi j-iev, zakai bi mel pol j-ie v abecedi? kie ti ie fora? ni ie. kr nekei.

seweda ne morem mim dwojnih w-jev w besedah. brezweze

tale je pa namenjena netlogovcem: na kuk faking načinov se da napisat deset? in če si rejtov z 10, zakaj sploh tu napisat?? mislm okej, ne rečm: 10, deset. taku se napiše deset. ne pa dset, dzet, dzetQicaa, 10-Qicaaaa^^(spet ti pofukani japonski znaki), 1000 (kaj, mislš stokrat prtisnt na deset, da bo tisoč? al kaj?), dzzzzeeett<3, pa tku naprej. get real, člouk. najjačefore so pa uni gordžzi... grgeous, gorđzzz, gorđs, kjut^^, qiut, ... dej no dej. halo?? tu se pa res ne more zgodit nikjer drugje ku na kakmu netlogu. (sej če boste mel srečo pride u nedelo post o tem :D)

Aja. Skoraj bi pozabil. Moti me tudi strogo slovnično pisanje, saj se mi zdi, da tako postane pisanje preveč togo, aveš (Ja, tudi aveš me nepopisno spravlja ob živce. Če že pišeš tako strogo slovnično, da sebe skoraj da vikaš, pa prosim še naredi tisti presledek med "a" in "veš").

tKo.. pA zgLeda poved.... k me fuŁ.. žIwceRa. p č ti je biŁ poSt wšeč, kR dej dzzzzetQico^^, aveš.?

se widMo..
piŁe..<3

1 komentar:

  1. OMG Pile kaj si dobr napisou. Svaka ti čast, Še kdaj se oglas pa napiš 3 del tvoje pizdulacije al karkoli je že. XD

    OdgovoriIzbriši