petek, 6. februar 2009

I Still Carry on!!

Petk!!
U moji sobi zjutri grozljivo vroče.Zunej oblačno, nič kaj prijetno vreme, mal dež pada,..Ampk jst se usen v šolo odpravm dobre volje kr vem da me čaka en zloo zanimiv dan.Mel smo kulturni dan in devetarčki smo mel igre za nardit.Jst sm igrala v sodobnem romeu in Juliji in blo je čist zakon.Vadmo.vadmo.In pol eno uro pred predstavitvijo smo zamenal vloge in jst sm bla Julija Urbn je biu pa Romč:).Kmečka Romč in Julija.<3.In mi smo bli najbolši so rekl.Sam zatu k smo mel najbol smešnu tistu Urbanovo izpovedovanje ljubezni."Krava ma lepe oči, ampk ti maš 1000-krat lepše, Dišiš pa tko lepo kukr nobena moja roža na vrtu"
Najbol univarzalen je biu pa Svit iz 7 razreda k je tko plesou da sm jst mislna da se bom poscala od smeha.Igra bla uspešna.
In ostali sedmarčki so dobr plesal...men je Jerca najbol kr uni so se usi neki lomil pa kr neki.Jerca<3!
Po pouku sm šla k Jerci in jim pojedla skor ceu čips..pa še bučke smo jedle:).Enostavno smo najbolše.<3.
Pol sm šla k očitu vsa razočarana kr nism dobila očal...šele u pondelk jih dobim..Ob petih sm šla pa z mojim lubijm..in blo je nepozabno..res..ponovit morva Urbn.RTMF*
PS:Jerca, Eva, Zalka, Berusa, Urbn2x, Jaka, Luka, Čopa, Barbi, Nina...rada vs mam ful in največ ste mi.<3
Uživejte!!In pesem i Stiil Carry on mi je fuuul ušeč jo znam že napamt.:)

3 komentarji:

  1. Ja Kaja sei ti čist prvoščm d ješ čips ampk pol sm bla p ist kriva d ga ie zmankal. (ampk ti si naibolša res nuem kko ti rata tolk čipsa poiest XD)

    RadaMam<3

    OdgovoriIzbriši
  2. heh...to sm pa jst kr ga enostavno obožujm..in bom rekla Alenki da nisi ti kriva..lol..hec hec..bom vm nouga kupila ne sam enga ampk še mal več:).

    RADA TE MAM FUL JERČ<3najbolša si

    OdgovoriIzbriši