ponedeljek, 9. februar 2009

O Lubiboginmarija!!

Heh!!
Dans res en spešl dan.Že prec zjutri smo Lenartiča, nažga razrednika, dobil na foro k smo mu za rojstni dan podaril dve karti za Damjana Murkota.Karte je nardila moja teta.In dal smo mu še klobaso, flašo vina in čestitko.aja pa še pr letu smo zajebal.Smo napisal 35 names 36.hehe.In on je na usak način hotu prepričat učiteljico za Angleščino da tu ni fora, čeprou ona je vedla da je tu zajebancija.:P!In že plan si je naredu kko bo on šou s sončimi očali, da ga ja noben ne bo prepoznou.

Zanimiva ura je bla še matematka, k sm se tko nasmejala ku že dougo ne.Špela, Vovko in ostali so take zganjal.Da sploh ne omenm Zaleta, z njegovim bednim obnašanjem.Smejanja ful.In Špela svaka ti čast da si zberš tazga..ELVISA..lol.

Koncetracijska taborišča...ali drugače Koncentracepcijska taborišča.LOL.Tžko je tu na hitr rečt.
In zvečer ob osmih sm se odpravla v Šmihel.K mojim predragim sestričnam.Jerca mi je že kr unaprej povedla kaj mi bo dala za valentinovo.Kaj čmo takša je==>NAJBOLŠA.In Zalka je tut supr z njenimi vici kot je tale:
"Greta dve pomaranči po cesti, pa prvo zbije avto, in reče druga..C'mon Yuice!!"..In Kajka se tko fajn nasmejala..pa tist o ribicah je tut zakon.

Usi so pohvalil moja nova očala in morm tut sama rečt da mi pašejo:)
Jerca, ker ti si use...vse kar jaz imam..danes si tu a jutri si tam
Love you<3<3<3<3

2 komentarja:

  1. js pa še nism vidla tvojih novih očal.
    glej, da mi jih jutri pokažeš. (:

    OdgovoriIzbriši
  2. Kaja RADA TE MAM naiiiueč!!
    Bol kt use<3

    OdgovoriIzbriši