petek, 13. februar 2009

Informativni dnevi^^

Hjo.No dans sm lahku saj do sedmih spala, kr ponavad spim do 6. SE zrihtala, mal z Lano pohecala pol sm pa šla počas u mestu. In sicr sm se odpravla na informativne dneve. Najprej sm šla na splošno, kjer sm prec pred vrati srečalo Zalko. In me je pelala u razrd.Jao prou čudn občutk je biu....razrd poun..jst nobenga poznala..in probelm kam se zdj naj usedm..Sedela sm ob oknu v drugi vrsti.Nobenga poznala.Se pred mano usede en fnt, k je meu 10 kil gela na glavi in prou naugraužn je biu.Fuj!In zravn njega še en večji čudak k je biu ku Urkelj s tistimi njegovimi hlačami.Jao. V knjižnici srečam Ano, Ano, Urbana, Pucla, In Evo.Sveda prec smo se spustil v pogovr kam se bomo upisal:)..In usi smo bli za gimnazijo.
Grem domou.Doma skuham kosilo.In grem nazaj u mestu ob treh.Smo z mami hotle it po Jerco ampk je bla prevelka gužva tko da ni blo nč iz tega.Gremo na Ekonosmko.Pred razredom dobim mapo s svinčnikom in Ekonomčkom.Zagledam Kristjana in se usedm zravn njega. In povedou mi je da je biu na tehnični pa da ga je naudušla..Sj morm rečt da je bla predstavitev na ekonomski velik bolša,. saj mal smeham pa igrco so nm zaigral..In kr dobr.Sam mene mot kr tam ni v 2,3,4, letniku zgodovine, geografije,..itd( Zatu ne grem na ekonosmko zarad teh predmetov kr na faksu pol ne bom mela nobene podlage)SUX!!
In zdj so pa Zala pa Jerca pr men.jerca leži zravn mene na tleh in se sprošča z mojim antistresnim srčkom ki mi ga je ona podarila za valentinovo.Rada mam<3.Zalka pa gleda njen najbolši film k igra Hillary Duff!
Uživejte!

2 komentarja: