nedelja, 8. februar 2009

This ir real, this is me!!

Ne vem zakaj tak naslou, ampk sm gledala slikce iz morju in zagledala tole.<3 .Jst pa Zalka smo slikale. Mam pa zlo lepe spomine na morje..Iž!!Love it. Ne res tm je najbolš, pa Rutnjak je zakon pa kopanje in use tm je zakon, še posebej če maš dobro družbo. A pa sm šla že predelč .Do morja je še daleč.Bom še neki časa mogla počakat. Tut že Urbn je reku da kumej čaka poletje.

Dans zjutri sm ustala še ob pol desetih. In šla prec delat izpiske za zgodovino in bol mal sm jih nardila.JAO!!Mah sej jutr upam da ne bo sprašvou, k mu bomo presenečenje za rojstni dan prpravl.Heh. Leni kr prprav se!.Lol!

In ceu dan sm se dougočasla, pa musko poslušala, ter večina časa preživela pred računalnikom in tolkrat preslušala od Omar I Still Carry on da jo znam že napamt…če je pa res tko lepa.In že komej sm čakala da me pokliče nekdo iz Šmihela in reče če se mislm kej tam prkazat. In ja z veseljem sm šla tja.Jedl smo tortico.Dobila karte za Murkota,, pa še in še.In Jerca je nardila zlo lepga srčka, odločila sm se da bom jst tut tazga nardila.
Mah recimo da je blo tu to.Internet me zajebava in sm to objavo najprej v Word napisala pol sm mal počakala in zdej sm jo objavla.hehe
Uživejte!
PS:Hotla dt še slikco sam mi je ni hotlu naložit.Sux.Jerč use si mi.Love you<3!!

Ni komentarjev:

Objavite komentar