sobota, 28. februar 2009

Maturantski ples <3





Evo moj brt končnu dočakou maturantski ples.Jst pa tut:).Res tko dobrga maturanca so mel.Smešnu blo...ganljivo...use kar hočš.Matevž je predcednik razreda in je meu govor, kjer mi je šlo kar na jok.Zelo je meu treme,sploh ga ni mogu povedat.




Matevž zlo lepo se je naučiu plesat, kar prej ni znau glih dobr.Skos je plesou.In mi smo tut plesal.Na konc smo mel še alko ples, so nm preverjal če smo kej pijani, in kr naenkrat smo bli usi pijani.XD


Plesala sm na srčkovem plesu.Bla sm Carla Bruni moj plesal je biu pa Rok, Sarkozy.Supr sva plesala.Najbol smešn je biu pa tanog.en,dva,tri glava,...Bla sva 5 od 15 parou.Se mi zdi da sva bla kr dobra, k sva bla najmlajša.Rok<3.ampk se mi zdi da sva bla kr dobra glede na to da sva bla najmlajša.Sicr še dobr da nisva pršla med prve tri.Tisti so mogl si zbrt eno narodno-zabavno pesem in pol jim je Đukič dau knjigo "kako moški doživijo orgazem" in so mogl na melodije njihove pesmi zaper besedilo iz knjige.Mel smo pesmi:Mi se mamo radi, Lepa anka kolo vodi, Kje so tiste stezice.Zmagala je Lepa anka, k sta bla res dobra.


Ob dveh smo šli pa domou.Smo se pregovarjal, če čmo it še u Šmihel ga mau zažurat.Ampk se nm ni dalu, tko da smo šli direktivo domou pa spat:)Aja...in naj še to povem, dobila sm velik daril, Krtačka za WC pucat, medvedka, svinčnike, torbo, bone za Nano bar, bone za Mcdonald,...in še velik druzga.

Matvež je biu zlo lep maturant, nasploh obleka mu je pasala(se vid kdu je to zbrau)!

5 komentarjev:

  1. O Kaja..Lepa sta bla oba..(:
    Hjoo..Jst mam čist drugačnu za oblečt..S:

    OdgovoriIzbriši
  2. Torej, Kaja. Sporočam ti, da si pofočkana z moje strani, več informacij na mojem blogu pod objavo "Jaz Biti Pofočkan"

    OdgovoriIzbriši
  3. Brilliant photo!!!
    Congratulations!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. pofočkana!

    več na http://berusa.blogspot.com/2009/03/pofockana.html

    OdgovoriIzbriši