nedelja, 15. februar 2009

Pogrešam...<3

Evo zdej sm pa tut jst navrsti da napišm kaj pogrešam.Jaka me je zbrau da naj napišm.In morm pohvalt da sta Čopa in Nina zlo lepo napisala.Nikol ne bom tko lepo napisala, ampak se bom potrudila kolkr se bom lahku.
Kaj pogrešam?
Danes sva se z mami pogovarjale da je že 6 let minilo od ločitve.In to pogrešam.Pogrešam tiste taprave družinske trenutke, čeprau nekajkrat slabe nekajkrat pa dobre.Pogrešam hišo v Stranski vasi, ki je bila moja najljubša.Imela sem veliko sobo.Hiša je bil res velika.Pogrešam mojega nekdanjega psa Rona.Za v našo družino je bil zbran zaradi tega, ker nas je privlačila njegova lisa nad obrvjo, ki je ni imel noben drug pes iz njegove družine.
Pogrešam vse iz mojega otroštva.Nikoli ne bom pozabila kako sem postrigla sebe in nato še mojega brata.Pogrešam tudi trenutke v hiši v Šmihelu, ki so bili zares čudoviti.
Pogrešam morje, ko sem bila mlajša.Otok Šolta.Do tam smo se peljali 12 ur.Ampk celih 14 dni so poslušali samo moje petje, ki so je bilo zelo smešno.
Pogrešam mojo babi.Edino med mojimi starimi starši, ki sem jo tudi poznala.Umrla je predlani in to sem izvedela ko sem bila na morju.Nikoli si nisem predstavljala, da se bom na pogrebu tako močno zjokala, da se še tri ure nisem mogla pomirit.Bila je super babi, vedno mi je dajala bonbone in vse ostalo.Pri njej sem imela tudi "očitovo" čajno žličko, ki sem jo uporabljala tudi ko sem bila starejša.
Pogrešam zanimive trenutke z mojimi bratranci, ker jih vidim zelo poredtkoma.
Vsak dan pogrešam ljudi , ki jih imam najraje na svetu, in želim z njimi ohraniti stike zavedno.(Urbn,Eva,Ana,Ana,Urbn, Jaka,Luka,Urbn,Nina,Barbi)<3
Pogrešam trenutke smejanja z mojim očitom, ki jih je zelo malo, saj se ne razumeva dobro.
In ja jst pogrešam še zeloo velik stvari, ki bi jih lahko napisala tukaj.Ampak ne bom preveč pisala.
Zdej morm pa še jst določt dva k naj to napišeta a ne?? Zberm Jerco in Moniko.!

1 komentar: