torek, 24. februar 2009

Pust

Dans pust, ki je v današnjih časi samo še maskiranje in to je to. Danes sva se z Matevžom spominjala tistih časov, ko smo hodili od hiše do hiše pa peli pesem.Zapeli smo jo vsaj 50-krat.In nepozabno je bilo, ko smo prišli domou, ves naš dobitek stresli na tla in si razdelili na 4 dele, saj sta bila znama tudi Jerca in Zala..
Danes sem se oblekla v pankrco. Heh.Imela sm črne lase,ki mi ne pašejo, čeprav so vsi pohvalili da mi paše punkrski stil. Še posebej Nina je bla nad njim zelo navdušena.OMG. Okol oči, kok sm bla.
Jaka==>Rdeča kapica
Eva==>Pikanogavička
Pile==>Hipi
Barbi==>Vila
Ana==>Havajka
Ana==>Beneška maska
Urbn==>Smrketa.
Žalc==>Mafijc
Od ush mask iz devetega razreda sta mi bila najbol všeč Urbn kot smrketa in Žalc kot mafijc.Ana Berus mi je bla ful lušna, k je bla tko dobr namazana.Pile..jao dobra pojava Hipi..s tisto njegovo čupo.Jaka paje meu rdečo mini kiklco, in to je blu najbul smešnu k ne zna sedet prekrižanu pa je meu skos narazn noge.XD
Urbn je meu dobre joške. Sm jih potipala:P.In skos se je hvalu da m modrc
Res maškare so razturale.
Zakon smo usi.
Slikce pa še mogoče pridejo ko mi Pile prnese CD z njimi.

1 komentar:

  1. Kaj smo bli dobri! hehe. upam da bodo nasledne leto maškare tud v šoli, ker so tko preprosto najboljše! rtm

    OdgovoriIzbriši