četrtek, 19. februar 2009

Skijanje x)

Prekleto dobre sanje sem imela,ampk glih pri najbolj napetem trenutku je mami vstopila v sobo in me zbudila.Pogledam na uro, in kmalu bi me vrglo iz postelje.Na uri je kazalo 6:00!
Odpravimo se na smučanje.Vesela sm bla k sm šli v Kranjsko goro, kjer še nisem bila.Pot je bila smešna.heh.
Smučanje.Jasno vreme.Rdeča lička.Smejanje.Dva angleža.Zajebavanje.vse to in še kaj mi je danes popestrilo dan.Smučala sem po Vitrancu, kjer je drug teden Pokal Vitranc.Sem bla kr ponosna nase da sm se po strmini spustila:).In bla sm Didier:).Najbol hecno je blo to da sva z Matevžm zgrešila pot in sva mogla it do polovice proge z jurčkom:P!
Ko smo končal smučanje smo šli v pizzerijo, kjer sta samo dva od 18 jedla pizzo!heh.Kelnar je biu star stric, ki je prvi vtis naredu zelo dober, potem pa nam je povedau zgodbo, ki me je malo ganila.In po zgodbi je prnesu domače borovničke, ker je imel rojstni dan.In spet sem bila boljše volje.
Z bratom sva se odpravla sama domou.Sama.Alone!.In skos sva mela musko tko naglas, da se sploh nisva slišala ko sva se pogovarjala.Blo je res supr.Smejanje.petje.Klemen Klemen.:P.Matevž je res zakon.<3
Aja...in še to Zalka pa Jerca so me klicale iz Vogla.<33!.So ble glih na sedežnici in to je lepo da so se name spomlne.Uživajo!.Use ns je opeklo sonce.Smo kot paradižniki.heh.

PS:Naj vam zaupam da se že ceu dan ne spomnem kaj sem sanjala vem pa to da je bilo super!

Ni komentarjev:

Objavite komentar