četrtek, 5. februar 2009

Jerca me ma rada...jst mam pa njo!!!<3

Hej!Naj začnem s pozdravom kot je pejt u tri pi*** materine??NEE!(pol zvete o čem se gre)
Ok dans je biu dan res nekej posebnga.Sej četrtki so itak zakon.
Prva ura športna.pogovori o srednji šoli.Skakanje po trampulinu, obrati, smejanje.Moji padci na rit so bli pa itak zakooon.Pouno smeha.
Med prosto uro smo se pogovarjal o srednjih šolah.Again.Pa mal smo se smejal tistim ku so mel telovadbo pa tko-
Pol smo mel likovno.Zakon.Jst sm bla že tretjo uro model in me je tko vrat boli.Smuk in ostali fantje so se pa norčeval iz mene, tko da so mi na sliko risal dlake iz nosa pa take.Mislm DDD!
In že smo mel biologijo pa kemijo.Mislm biologija čist zakon k smo mel vaje pa take.Suuupr.In jst sm mogla vohat neke stvari, k zdj mamo čutila.Jao in Klemn pa Smuk mata probleme sigurnu.!!
Kemija.skupno odgovarjanje na vprašanja medva s Smukom.Ceu razrd se je opraviču da nismo bli uprašani.ALKOHOLI.Metanol, itd..Klemn je šou prej in Smuk se je hotu zlagt da ma on tut neke dejavnosti:S.Aja..pa učitlca je rekla da mi ne znamo nč druzga ku pa samo govort kletvice in da je za ns kletiva isto kot beseda Dober dan(zatu tut tistu gor)

Zdej sm pa na msn-ju in poslušam Just dance pa pogovarjam se z Jerco pa Urbanom.Jerca rekla da morm dt naslou Jerca me ma rada(sai tko je rekla) pa sm se pol premislna pa ga mau spremenila.In jutr dobim nova očala!!heh

PS:Ne wem kko men rata usakič dougo objavo napisat.
In čedalje bolj nekaj čutim<3

1 komentar:

  1. Khem.. in kdo sm js? Aha.. si bom že zapomlna.. Jerca?!.. jao jao..
    :D <3

    OdgovoriIzbriši